2007 bästa citat!



väldigt givande samtal
Elin:
-nej jag vet inte vart skiten tagit vägen (ironiskt)
Jimmy:
-nej inte jag heller (ironsikt)
Johan:
-aaa men ja vet...
Elin:
-åh men nej Johan det vet du inte??!!
Johan:
-jaha meade ni så jag trodde ni var allvarliga.



Elin:
-Nu ska jag sluta med all skräpmat och skit
Jimmy:
- Okej
Elin (2 sek senare)
- Nu måste jag lägga på för glassbilen kommer!


Jimmy står och grillar och ber Emma hämta en kniv så han kan skära upp köttet.
Emma går in i köket men vänder går tillbax och frågar:
-Vill du ha en vass kniv?



Emma ska backa ut sin bil och tycker att det ser trångt ut
Emma:
- tror du att jag kan backa ut här ifrån?!
Johan:
-men jag kan juh fan backa ut med min moppe här ifrån!
Emma:
-Vadå?! finns det back på moppar??


Emma ringer Elin och har jätte tråkigt.
Elin:
-Du kan juh köpa chips och komma med dom till mig
Emma:
-Om jag köper chips till dig får jag vara med dig då?
Elin:
-Köper du mig?
Emma:
-Ja!



Elin ringer Emma 09:30, när emma är i skolan.
Emma:
- varför ringer du så tidigt???!!!!!!
Elin:
Kan du åka till coop åt mig?
Emma:
- va fan tror du, tror du att jag hade varit vaken nu om jag inte hade varit i skolan och tror du att jag åker till coop då? (bestämd som faaaaen)


Elin:
- Jag tänkte måla om mitt rum till rosa om inte jag får lägenheten får jag de?
Jimmy:
-ja
Elin:
- eller oxå kanske jag ska måla om den i den färgen jag vill ha. haha


Kommentarer
Postat av: Baso

Seriöst, jag satt och fundera på varför jag alltid missa dina inlägg. sen kom jag på att jag inte hade dig bevakad på blogglovin . sjukt dåligt av mig. well nu är du bevakad. babababapaa ..

2008-12-30 @ 10:54:44
URL: http://baso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0