2008 bästa citat!

Emma och jag inne på en tapp:

Emma -Jag måste fylla på luft i däcket men jag vet inte hur man gör?
Expiditen: och du har gått körskola ja ?
Elin - hahahaha



Jimmys mamma ringer och ber oss åka och kolla till hans morfar för han svarar inte i telefonen när hon ringer.

Elin -Har du fått åka många gånger och kolla?
Jimmy -Ja.
Elin - och han har inte varit död en enda gång?
Jimmy -Nej.


Vi ska hämta Jimmys bror i stan och vi börjar prata om hans brors jobb. han jobbar med skorstenar.

Jimmy:
  - Hans Jobb är typ som maffians
Elin:  - Hahaha aa de e det juh nog. sotar maffian!


Jag och Jimmy ska se film och jag är inte den bästa på att läsa.

Elin: -Har du sett den där nya filmen the oprah hänage?
Jimmy: - haha va?  The Orphanage menar du?


kommer folk  på fler så upptaterar jag senare

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

*skrattar* du har fått mig att skratta hela dagen! sista kommentaren skrattar jag fortfarande åt!

2008-12-29 @ 23:58:58
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0