Akuten

Jag och Jimmy  har precis kommit hem ifrån sjukhuset jag fick en stödgrejj på fingret för det är brutet.
vi fick en tid i övermorgon oxå så vi ska in så dom får röntka de  för att vara helt säkra men läkaren sa att de e med största asanorlikhet brutet vid övre benet av fingret.
vi kom in vid 19 och så sa dom åt oss att vi kunde göra vad vi ville medans vi vänta för kön var så lång så dom sa vilket klockslag vi skulle vara tillbaka typ.
så vi åkte ut till media markt och käkade så klockan 22 var det våran tur vi kom typ e kvart innan det var jag.
dom har juh grymaste systemet så man slipper sitta där och vänta i all oändlighet. så tycker jag fler akutmotagningar borde ha...



haha och jag är juh som jag e.. dom skulle juh dra ut fingret och klämma och hålla på. så när läkaren var klar kom en sjuksköterska in och skulle fixa med stöd grejjer.
Hon: - Nu kommer jag vara elak och trycka ner fingret.
Jag   -Aaah mmmmmm
Hon:  -Det blev inte bra fingertoppen måste på plats.
Jag:  -aaaaoooaaaj, Jag tycker INTE om dig..... haha
Hon: - Nej det förstår jag ....haha

haha de var värsta söta lilla tjejen där som hade lyckats pilla in ett tuggumi långt upp i näsan oxå. 
så hon hade svårt att andas.. lille söt haha hur kommer man på en sån sak. stackars liten hon var väl i Marlons ålder.

imorgon är det  julafton :) vi ska upp tidigt så vi ska strax hoppa i säng.
ha en bra julafton allihop!

God jul från både mig och Jimmy!

Kommentarer
Postat av: Janpan

Aj! hoppas fingret blir bra snart :D



hoppas ni får en mysig julafton! GOD JUL /Janpan&Fidde :)

2008-12-24 @ 00:28:47
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Emma

God jul till er :)

2008-12-24 @ 14:31:22
Postat av: eme

men aj :/



God Jul på er :D

2008-12-24 @ 14:44:39
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Baso

sv thats what friends are for :)

2008-12-25 @ 16:39:23
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

usch! Krya på fingret nu! Tur att du kollade upp det då, annars skulle du väl blitt "snefingret" haha xD

Hoppas ni hade en god jul! KRAM

2008-12-25 @ 21:02:25
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0