Ändrade planer

imorgon ska vi ha mini julafton hos mig *mysigt*  gows pojkarna får sina julklappar imorgon och jag hoppas dom blir glada :) ska iväg och handla något åt Erik nu oxå :)
för jag åker till jimmy tidigare än tänkt :)

Igår var jag hos min storasyster. hon skulle på julfest så jag hade lovat att hjälpa Felix med Michaela och Natasha.
Dom två tjejerna e överallt och ingenstanns, två små virvellvindar helt enkelt och Felix är lugnet själv haha :)
Iida följde med dit och hon var sjuk och jag var jätte sliten. men det gick bra. haha vilken bra moster jag är.
jag satt och smed planer med Felix att vi skulle dra och tattuera honom när syrran hade åkt ^^ 
När jag fått tjejerna isäng och dom somnat så drog iida och jag hemmåt igen.
Felix är 14år så han klarar sig juh själv :)

Så svängde vi in på statiol på vägen hem. jag behövde handla lite så stod jag vid brödet och det är nån kille som står kanske 10 cm ifrån mig och tittar på mig och visslar. ja titta upp snabbt och tänkte usch snusk gubbe med grått hår...
han fortsatte så jag kolla upp igen... och tänkte rätt snabbt att kändisar är nog bakom flötet hahaha.
Det var Henrik Schyffert som flåsade på mig.

Sen blev det film och iida snorade och hostade och mådde piss så hon bestämde sig för att åka hem.
hoppas hon inte smittade mig bara :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0