Arn Riket vid vägens slut

Jag och Jimmy kolla juh på The mist här om dagen.
Den skräcken var ingen skräck fast den hade sina roliga sidor. En aning mycket fantasi för min del.
Saker som gjorde filmen lite extra var den gamla tanten med ärtorna och damen som e tok kristen var rätt cool hon med iaf i början haha.


Ikväll blir det Arn 2..
Första Arn filmen var väl så där, inget jag skulle vilja se igen. Jag hade nog lite för höga förväntningar om den filmen. 
Men efter som filmen inte är slut eller vad man ska kalla det så kanske man endå ska ge Riket vid vägens slut en chans.


Kommentarer
Postat av: Emma

sätt båda arn filmerna och två är betydligt bättre än ettan tycker jag. Tycker heller inte ettan var något vidare bra.. så det är värt att se tvåan för iaf jag tycker den va mycket bättre :)

2008-12-02 @ 14:24:04
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: jenny ★

min kusin som har spelat in arn filmerna :) fin blogg! läser den ibland :)

2010-01-09 @ 14:01:32
URL: http://jennyjareteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0