Gnugga av min egna lukt

Idag har jag inte gjort någonting alls.. jag som skulle städa? hmm ne tar det i morgon ist.
jag får la ta en sväng med damsugaren innan Leon kommer i morgon så han inte blir smuttsig om byxorna när han ska krypa runt här :P
ifs så e de knappt stökigt eller ens skitigt på golvet men jag har inte damsugit på 3 dar eller nått så det behövs nog.

Enda sen jag flytta har jag mega behov av att städa, jag gillar att ha fint och att de luktar gott...
fast de enda som tar upp doften här inne e mina nya saker... nya saker doften verkar inte vilja gå ur :@
jag vill juh att det ska lukta jag här inne.
När de väl gör det kommer bara andra känna att de luktar då vet man att det luktar goda mig :D

jag får väl typ simma omkring i soffan och gnugga av lukt eller nått snart :P

Ne nu blir det att hoppa i säng, Leon kommer vid 09.30 i morgon så jag måste verkligen sova :)




Kommentarer
Postat av: Mats Eriksson

Appropå dofter :), själv åt jag surströmming i tisdags, mums :D! MvhME/Mats

2008-12-11 @ 20:35:03
URL: http://www.metrobloggen.se/matseriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0