Julklappar

Jag e så trött och vill gå och sova snart. vi har varit igång hela dagen. först hem till Jimmys bror och hälsa på han och simon och sen åkte vi till kållered och handlade sen hem och skjutsa mattias och sen hem igen för att städa...
jag är helt slut :P

Jimmy gjorde julmat till oss idag! :D
De var så jävla gott men nu mår jag illa och vill helst inte se de förens på onsdag igen :P


Ja just det Jimmy fick sin julklapp och han blev jätte glad, han ÄLSKAR kaffe haha .
de e en kaffebryggare med kvarn och display och timer och arom och styrka osv osv.
han e helt fashinerad och glad :D
jag har fått min av han med vi åkte och handlade den tillsammans.
 jag hade hittat en jacka på hemmaplan när mamma och jag var o köpte skor jsom ag ville ha så jag fick den av Jimmy :D
jag e så stolt och nöjd med min jacka :D
men jag kan inte lägga upp bilder för jag glömde kameran hemma...

jag kanske inte ska lägga upp några heller eller vad tycker du Jenny? haha du vet vad jag menar

jag är tråkig och orkar helt enkelt inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: kalsongmorsan

hihi ^^, just fan :O

2008-12-21 @ 02:12:19
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: tiger

åh kaffe.. >( ge mej!

2008-12-21 @ 14:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0