Mardröm

Jag hade Mardröm om Marlon och Liam inatt.
När jag drömmer Mardröm om nån av brorsbarnen brukar det alltid vara Marlon jag drömmer om, så jag blev chockad när jag vaknade och kom ihåg att Liam var med.

Hel störd dröm om att jag skulle gå nån slinga med berg och snö och grejjer.
så kom jag fram till en stor grop där de var fult med lera och vatten med is i... där i ena kanten satt Marlon och skrek i det kalla vattnet så jag fick springa ner och få upp han i nån pulka jag fick med mig för det var helt plötsligt en tävling.
Marlon hade ingen overall på sig eller vantar eller mössa. han hade sina röda mjukisbyxor och sin röda ior tröjja och var helt blå i ansiktet och skrek. jag fick ner han i pulkan sen fick jag gå över till andra sidan och jag hade vatten upp till halsen på andra sidan satt Liam i vattnet han hade overall på sig och sa att han ville gå hem för att han frös nu.
så jag slängde upp han på ena axeln och "sprang i mål"  så vaknade jag..
jag var jätte svettig om hela benen och ryggen och magen. Jag trodde juh Marlon skulle dö jag var jätte rädd och orolig när jag vaknade.. knas dröm :P

Förra gången jag drömde mardröm om Marlon var precis några dagar innan jag skulle åka till Jimmy om jag inte minns fel.
Då var jag vi ute och helt plötsligt försvann Marlon , han hade blivit kidnappad och Jenny och tobbe skrek och var jätte arga på mig att jag inte haft full koll på han och att alltihop var mitt fel. Jag har nog aldrig letat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde i den drömmen. jag mådde riktigt dåligt när jag vaknade innan jag förstod att de bara var en dröm.


Nu ska vi strax hoppa i säng, vi ska till borås imorgon :) 

Kommentarer
Postat av: Janpan

Ååh ush jag hatar mardrömmar! hade en knasig mardröm inatt! :( Borås ;) dit ska jag också den 4:e ! :O :(

2008-12-29 @ 00:55:34
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Baso

Ugha :/

2008-12-29 @ 11:03:57
URL: http://baso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0