Nyår och äckliga pedofiler

Idag har vi vart ute hela dagen och flängt runt i affärer. Jimmy e massa sjuk och jag känner mig inte riktigt 100 själv så jag kommer väl oxå bli sjuk snart :/

Igår var vi i bollebygd och tog ut pengar och så skulle vi in på banken så ser jag en gubbe med skägg utanför men tänker inte mycket på det.
Efter så berättade Jimmy att de e pedofilen han snackat om innan.. usch äckelgubbe. han bor typ här där Jimmy bor och är helt skabb. Hur fan kan man vara sexuellt intresserad av barn.. jag fattar inte hur man ens kan få upp tankar om det.
Operera bort den delen av hjärnan i dom folken som e sånna eller ta bort deras könsdelar och gör dom förlamade eller sätt dom på hem om dom e sånna. äckliga psykiskt störda människor!
Så nu fick jag avreagera mig :)

imorrn e det Nyår och Jimmy och jag ska fira den hemma hos han helt ensamma med fläskfile och grejjer :D
Jimmy är bäst på att laga mat, min egna kock :D  det ska bli as mysigt, bara han och jaaaag <3
vi tänkte eller rättaresagt jag tänkte köpa smällare och skit idag men jag ångrade mig, jag har desutom inga pengar att köpa det för heller och de finns juh alltid andra som köper som man kan titta på så slipper vi vara ute och frysa oxå :)

Nu blir det band of brothers med godis och mys sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0