Jag är snyt!

Jag e fortfarande sjuk men håller mig uppe på benen så mycket det går.
Min näsa e som en  öppen kran och det känns som jag bara har ägnat mig åt att snyta mig hela dan.
Jag har ingen feber längre tror jag iaf :)
Idag har vi varit och handlat lite julklappar och kollat runt lite i affärer. 
Vi var inne i nån "bratt" butik mohaha, där dom hade as dyra möbler och ja inrednings tjoffs.
 jag måste alltid känna och ta på allt jag tycker om och de var juh inga billiga grejjer jag gick o tog i precis så det kändes som att folk titta på mig hela tiden  men haha Jimmy sa att sånna bratts har fått lära sig att vara så fina och att man inte får titta på någon.
de fanns as dyr lotion där oxå så jag var juh tvungen att ta lite bratt lotion på händerna.





Sen du... ja du vet vem du är. jag tycker det är fruktansvärt barnsligt hur du beter dig.
jag tänker inte ens lägga tankar på det längre när du inte ens kan ringa själv utan skickar någon annan att ringa???? 
vill du veta något så kan du ringa själv nästa gång!

Kommentarer
Postat av: kalsongmorsan

haha då kan du inte tycka om mig eller tycka jag är fin eftersom du aldrig petar eller tar på mig? *skrattar*

Hoppas du har det bra därborta, Marlon tjatar om att "bada Lellin" KRAM!

2008-12-18 @ 22:45:29
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Mats Eriksson

Det är synd om människorna sa August Strindberg! Men det är mer synd om oss som är förkylda, usch var länge sen.



Go jul!



MvhME/Mats

2008-12-19 @ 10:34:47
URL: http://www.metrobloggen.se/matseriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0