tråkdag!


Idag blir det en tråkig dag, vi ska städa och tvätta det finns juh betydligt roliga saker att göra men men sånt är livet :)


Arn  2 filmen var betydligt bättre än 1an. det var inte lika mycket tjoffsande med kärlek och skit utan lite mer "action" jag gillar sånna här filmer om dom slåss mycket och det var mer sånt i denna. dock var slutet lite segt, men helt okej.

har ni sett första arn filmen så kolla andra den e betydligt bättre...



Senare ikväll blir det att se The X-Files -  I Want To Believe. jag har varit avvaktande med den för jag e rädd att den kommer förstöra det jag kommer ihåg som liten av arkiv x. men vi ger den en chans ikväll

så kanske det blir den tecknade versionen av star wars oxå, det visar sig :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0