Trevlig dag slutar med panik

Therese kom hit vid 15 då jag precis skulle slänga i mig frukost :P
ja jag vet att de e sent att käka frukost då men jag får äta frukost och sova hur och när jag vill i MIN lägenhet :)

Vi skulle till Lindesberg och hämta Linda vid 16 så jag fick slänga i mig frukost och kasta mig in i duschen så åkte vi.
Så var vi inne på lidel för dom skulle köpa godis och dricka till något barn disco dom anordnar.

Sen blev det att åka tillbax till Örebro för att gå på kalas :D
Fredrik fyllde år så vi var bjudna :D
jag träffa massa folk som jag inte sett på ett tag så det var trevligt så bjöds det på smörgåstårta och grejjer *mumms* jag kunde inte äta speciellt mycket pga panikångesten men det gick bra :)
både Therese och Fredrik e så söta, frågade hela tiden hur det gick och om jag mådde bra och så.
Till och med Fredriks mamma frågade hur det går för mig med lägenheten och allt, alla e så snälla :D

Jag klarar juh av mer saker nu men jag tycker endå det e bra att man frågar mig hur det går.
och när jag ska åka någonstanns så går det oftast bra så länge jag har koll på vart vi ska och att bilen finns inärheten.
jag hade ingen panikalls under hela eftermiddag och kvällen *stolt*

Ja just det jag måste berätta en annan sak :D

Jag är as stolt och glad för Jimmy har vunnit helt nya högtalare förstärkare med inbyggd dvd och grejjer :D
Dom ringde han idag och berättade att han vunnit. det var en tävling han deltog i i typ september när han var på Hifi mässa.

så mycket tid som han lägger ner dagligen på sina hifi forum och hjälper folk med högtalar problem och grejjer .
och så mycket tidningar han premunerat och köpt om hifi och hemmabio.
lätt att han har några tusen hemma haha de ligger  tidningar om det ÖVERALLT hemma hos han.
Jimmy e helt övergrym på Hifi. jag skulle lätt sätta lappar på att han e en av dom bästa i sverige när det kommer till det :D
Jag är verkligen jätte glad för hans skull,  han var helt klart värd detta.
det blir svårt att ge något i julklapp som överstiger det :)


Men paniken kom nu ist. jävla fan!!!! 
 men jag har tryckt i mig lugnande medicin och tog in datan i sovrummet och har spelat lite nu så jag tror den lägger sig snart .hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0