Komunikation är bra att ha

Jag kom på.. eller ja kom på och kom på jag vill berätta att jag har klarat 3 dagar i julruschen i affärer utan att ta nån lugnande tablett :D e as stolt över mig själv :D

Det är så fult med mig, när jag känner paniken när jag e ute så vill jag ha Jimmy nära och han får inte gå nånstanns utan att jag håller han i handen.
Men helt plötsligt kan det gå över och då har jag gått iväg och kollat på andra grejer så de slutar med att jimmy får leta reda på mig.
Det är juh tur att det finns något som heter komunikation mellan oss oxå hmm.. vi går ut ur en affär och pratar inte om vart vi ska utan går åt varsit håll till vi märker att vi inte e med varandra.
Vi kommer säkert bli som sunes familj när vi får barn och Jimmy blir då Rudolf som får skrika ut efter oss i högtalarsystemet, det skulle inte förvåna mig alls om de faktiskt blir så.

Idag har vi inte gjort något, jag mådde piss inatt och höll Jimmy vaken till typ 5 med sagan om ringen filmen den första.
så vi har varit sega och sovit en stund nu på eftermiddagen/kvällen.
Ska nog ta och ringa pojkarna oxå, jag saknar dom jätte mycket och har dåligt samvete att jag inte kommer vara hemma på julen :/  Jag och jimmy har bestämt typ vartannat år så nästa jul firar vi hos mig med alla gows pojkar och Daniel och Malins pojke eller flicka :)


Kommentarer
Postat av: Eme

vad duktig du e som springer runt i affärer o grejjer :D

2008-12-19 @ 19:26:29
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: kalsongmorsan

Ja, jätte duktig! Vad glad jag blir! :D haha jag ba sitter här 30 mil bort & är värsta glad, men det är så roligt att läsa.



Var inte meningen att låta sur & kärringgrinig förut när du pratade med marlon men jag var sjukt trött.

2008-12-19 @ 22:02:13
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: kalsongmorsan

du behöver inte vara orolig, Liam är jätte försiktig. Han har bara lånat den imorse när jag var iväg med de andra två i typ 15 minuter & igår morse när det var tråkigt på bolibompa.

Jag är mer rädd om andras saker än mina :) KRAM



(skulle något hända åker jag & köper en ny åt dig & det skulle jag inte ha råd med så du kan lita på oss)

2008-12-19 @ 22:23:26
Postat av: janpan

:D Va glad jag blev nu :D va duktig duär ! :D

2008-12-20 @ 16:00:51
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0