Gäääsp!!

Gud vad trött jag är, Jimmy sitter och spelar live med andra från sverige och jag e bara seg och vill kolla film och sova :P
Vi har så konstiga sov och vaken rutiner eller vad det heter. ena dan går vi upp 11.. sen e vi vakna till 06 på morgonen. sen ställer man klockan och försöker gå upp vid 12 iaf men lyckas somna om och gå upp vid 14 och då ska man försöka få upp Jimmy oxå vilket inte e det lättaste han e så sur på morgonen...
hur som helst äter vi inte middag förens runt 22 då.. för att sen lägga sig och försöka sova i rimlig tid typ vid 01 iaf.
sen börjar det om igen...

Det hade varit en sak om det var på sommaren för då e det ljust länge, men nu på höst/vinter så e de så mörkt o jag får sån ångest av att vakna sent och se ljus i 1 timme...
Nu har "tvingat" i jimmy några av mina lugnande så vi kan sova snart för jag orkar inte hålla på så här längre usch.
Min mage blir konstig av det, svider och har sig så de e dax att fixa så de blir någon slags struktur på det hela..

haha shit vad jag klagar :P 




Nu slutar Jimmy spela så nu ska vi sova. skriver mer i morgon eller så :)

Kommentarer
Postat av: Eme

det e så jävla lätt att vända på dygnet men sen när man ska vända tillbax det är det inte lika lätt :/

2008-11-13 @ 10:42:40
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

ha inte så dåligt samvete, ni har ju inget jobb, skola osv att sköta så då blir det svårare att sköta & hålla fast med rutiner. Jag vet! Kram <3

2008-11-13 @ 14:51:03
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu har videon där jag sjunger kommit upp på min blogg. Har lagt upp tre stycken, så kommentera gärna och skriv vad du tycker! Är jättenyfiken att höra din åsikt! :D

Tack på förhand! :)

2008-11-13 @ 15:25:18
URL: http://blueice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0