Hej Hopp!

Idag blir det att städa här...
fast nu spelar Jimmy och han kommer väl spela i några timmar så jag får väl börja med städandet själv.
Fan vad tråkigt men Jimmy blir helt allergisk så de måste städas ofta för att han inte ska få massa allergi.

Vad roligt att alla blir så nyfikna på min nya vän hehe :) Ni får juh reda på det förr eller senare juh :)
Men ja jag ska berätta det för dig Jenny när jag kommer hem eller så hehe :P

Fick ett sms om att ett paket har kommit till mig, det är brorsbarnens adventskaleder som kommit så jag ska låna Marlon och Liam när jag kommer hem så ska dom få pyssla ihop den dom två :)
Jag får väl hjälpa till att hålla i saxen och se till så dom små liven håller sams bland alla granar och tomtar. så får man väl köpa hem lite pepparkakor och julmust eller något så det blir lite julstämning när dom pysslar :)
Tänk att få öppna varsit litet paket varjedag dom 3 enda fram till julafton. haha jag blir helt överlycklig för deras skull :)






Adventskalender Tomteland , av filt. 65x50 cm. Bygg upp ditt eget tomteland med snögubbar, granar, julklappar och så klart - tomtefar i sin släde! Guldfärgade metallringar att hänga paketen i ingår.
Allt material du behöver ingår i satsen.


Denna finns på : http://www.pandurohobby.se/
För dig som är intresserad av en egen.

Kommentarer
Postat av: Janpan

blir också nyfiken på den lilla vännen!!! =)

2008-11-17 @ 00:39:44
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0