Jävla Depression och Ångest!

Självklart skulle det trilla ner från inget alls.
Jag hatar att det blir så här jämt, måste jag vara sjuk.
Kan jag inte bara få  vara glad och lycklig och frisk, det jag vill istället.
Men nej istället ska jag bli ledsen av inget alls? få massa bajs attacker och må dåligt.

Ibland funderar jag för mycket, eller nej föresten jag funderar jämt.
Ibland verkar det som att mina dagar endast går ut på att tänka för mycket.
Omedvetet kan jag sitta i timmar och bara fundera..
Jag kan fundera på saker som:
Tänk om det händer.
Tänk om det blir så.
Om jag inte gjort så så kanske.
Om jag inte gått dit så kanske.
Tänk om dom tycker illa om mig.
Tänk om jag gjorde fel där.
Tänk om dom tycker jag e töntig.
Tänk om det är si eller så...
...JÄMT...

Tycker jag synd om mig själv?
När jag funderar på det tror jag inte det... hur tänker man om man tycker synd om sig själv?
Jag funderar inte på hur synd det är om mig, varför skulle jag göra det?
Jag tycker bara att det e jobbigt med sättet jag lever på och hur jag mår.
Jag trivs inte alls med livet jag lever men försöker mitt bästa för att göra det annorlunda.
Jag har aldrig upplevt att någon sagt till mig att jag tycker synd om mig själv så jag antar att jag inte gör det heller.
Dom ser att jag försöker och det är väl bra det.

Just nu känns det ensamt i mig och jag känner mig ledsen och har ångest.
Jag försöker mitt bästa men jag når aldrig dit jag vill och jag ser oftast de som att andra tittar bort och ser mig som ett misslyckat missfoster som borde dö istället för att se mig i mina ögon.
Ibland känns det så, som att jag vill dö och det är saker som har kommit tillbax  väldigt starkt nu efter jag flyttat.
Jag har pratat med psyk och sitter på kö för att få komma dit, men det är juh som att vänta en evighet i ett bäcksvart rum.
Jag vill må bra men det är svårt att vara glad när min hjärna vill att jag ska vara ledsen.

Jag vill så mycket men det går inte.


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Du är en underbar människa med ett hjärta utav guld. Vi älskar dig allihopa & vill att du ska må bra <3

Finns det något jag kan göra är det bara du frågar eller säger till! Kram

2008-12-01 @ 00:36:20
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Janpan

:( ush jag blir själv ledsen av att läsa att du inte mår bra. :/ hoppas du snart mår bättre Elin! Jag finns här, <3

2008-12-01 @ 01:42:22
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag känner inte dig så bra men jag kan säga att du är en fin människa! Jag ställer gärna upp om det är något, det lovar jag dig! / Lisa

2008-12-01 @ 17:09:32
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: Eme

Jag vet hur det känns och det är ett helvete med jävla paniken o deprission :(

Psyk är ju inte snabba heller.. har väntat över 1 månad på hjälp från dom men de händer ingenting.

Vill du prata så säg bara till! <3

2008-12-01 @ 17:12:31
Postat av: sandra ... (bilddagboken ; sandraaaffs)

jag har inte panikångest men jag känner oxå att jag tänker för mkt .. de du skrev känner jag igen mig väldigt mkt i ... hoppppas de ordnar sig ,elin <3

2009-03-12 @ 15:29:10
Postat av: Yo

Jag har läst hur du mår! Jag mår precis som dig och hoppas att vi kan hjälpa varandra med tips och knepp hur vi ska göra för att komma ur denna känslan av Panik, Oro och ångest! Hoppas på svar! Mvh Yohanna

2012-02-24 @ 12:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0