Örebro

Nu fick jag tag på snubben som sålde byxorna. han skickar ett par nya Jeans till mig utan kostnad. :)


Nu har Jimmy och jag kommit hem till örebro :D
Vi åkte tåg hit, och det gick bra att åka :) 
jag kände ingen panik alls fast jag kände mig lite åksjuk, det var nog för att jag tittade ut igenom fönstret och de enda jag såg då var gröna sträck av granar och träd i typ 10 min... det tyckte nog inte min kropp om.
då la jag mig med huvudet på Jimmys axel och blundade så gick illamåeendet över rätt snabbt.
Så jag är rätt stolt att jag en än gång lyckades åka tåg :D
det känns ungefär som min födelsedag varje gång jag klarar någonting stort :D

Andra ser det som en baggatell och man kan inte direkt förvänta sig att människor ska förstå.
Saker som är små för andra kan vara stora för mig och andra med samma sjukdom.
jag uppskattar vissa saker mer nu än innan jag blev sjuk... som nu tex att åka tåg haha :D
jag uppskattar att jag ens kan gå utanför dörren, skitsamma om det regnar eller snöar eller är sol... jag har aldrig uppskattat världen så mycket som jag gör dom gångerna jag klarar av mina attacker.


Hur som helst :) Jenny, tobbe och Leon hämtade upp oss vid tåget, det var så jävla skönt att se ansikten man saknat :D
Leon sov i bilen men han vaknade rätt snabbt och satt och titta på mig hur länge som helst men jag lyckades inte få fram något leende.
Det kom när han fick se sin mamma :D 
efter det lyckades jag oxå få fram några stycken. :D 
Han har hunnit få 2 framtänder medans jag varit borta, haha de ser så sött ut med två nere och två uppe.

Vi åkte allihop hem till mamma och pappa.
Marlon och Liam hade sovit där och dom skulle hämtas så vi följde med för att ta mammas bil :)
Jag blev helt överglad när jag såg pojkarna, vi sparng runt och jag jagade dom och lekte lite innan det var dax att åka hem :)
Shit vad jag har saknat dom små pojkarna, allihop <3


Så ringde mormor förut. hon är så söt och snäll, hon skulle sätta över pengar till adventsljusstakar så jag får lite julkänsla här hemma :)
Så sa hon att Jimmy är guldvärd och borde få en medalj hehe för att han har hjälpt mig så mycket med paniken.

Men en medalj räcker inte, jag önskar jag kunde ge han hela världen för allt han gett mig.
han gav mig förtroendet och styrkan tillbax och kämpar än idag med mig för att jag ska bli frisk och må bra.
Han är så fin, och jag som trodde att jag aldrig skulle kunna bli frisk. helt ärligt trodde jag att jag skulle ruttna bort och försvinna. 
Men under sker, han fick mig att tänka mer possitivt och har tagit emot mig vid bakslagen och bärt upp mig igen.
han är mannen jag kommer att leva resten av mitt liv med...
vi vet det både han och jag att det kommer vara vi tills vi dör.
vi är som natt och dag och kan ta varandras brister och fel och bli glada för varandras framgångar och lycka.
Iband har det hänt att vi bråkat så det nästan blir kaos men när det lugnar sig snabbt, vilket par i en rellation bråkar inte lixom?
Ne som sagt detta e min mim, mannen i mitt lilla liv som jag älskar <3

Kommentarer
Postat av: Eme

Ja, det är precis som du skriver, saker som är självklara för alla andra är skit stora för en annan, o folk fattar inte varför man blir så glad när man lyckats gå och handla t.e.x...

Du är grymt duktig som åker tåg och sådana saker nu, blir så glad för din skull varje gång du klarar det :D

2008-11-23 @ 13:23:08
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Emma

åhh , då kan du ju fixa ett par sånna snygga brallor till mig också (A)? :D

2008-11-23 @ 13:27:00
URL: http://http://emmaludvigsson.blogg.se
Postat av: Natalie

Ja tkr du e så otroligt stark som klarade att åka tåg :D ja vet inte hur de kändes men kan nästan tänka mej :D GRATTIS :D<3

2008-11-23 @ 19:30:06
Postat av: iida

Duktig du är som åker tåg nu, gumman. Blir mer och mer stolt över dig så fort jag läser nåt sånt. Är så glad att du är uppe på fötter igen, du är inte alls samma Elin som jag lärde känna när jag började skolan, vilket är VÄLDIGT positivt.



Tänkte ta en tripp över till dig någon dag efter jobbet, har blivit tjockis nu, det får du inte missa :)



Ta det lugnt, så hörs vi.



Älskar dig,

en nära vän långt bort.

2008-11-23 @ 22:48:50
Postat av: Elise

De stämmer så jätte bra de du skrev..

Är de lugnt om jag kopierar och lägger in på min egen blogg? (skriver självklart att de är du som skrivit de)Men jag har så många vänner som inte vet hur de är och om jag säger att jag inte kan göra nått, som sitta kvar på bussen eller så, så blir dom bara jätte sura och så.. Vill bara att dom ska fatta,.. Men om du inte vill så tar jag bort de direkt :)

2008-11-29 @ 20:25:18
URL: http://devamindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0