Seg Lina...

Idag vaknade vi i rimlig tid iaf. typ halv 12 men fick inte i oss frukost förens nyss.. vi hade ingen hemma och jimmys mamma var och handla åt oss så vi fick vänta på mat.
haha jimmmy var as arg sista timmen och under tiden vi åt. han satt och klagade på alla smör reklamer på tv och sa knas grejjer haha :)
han blir jämt sur när han e hungrig men de  går juh över snabbt haha han e så söt :P
Det mesta han säger har smittats av sig från mig, tror jag har dåligt/knasigt inflytande på han haha :P

Nu sitter jag och väntar på ett spel.. de känns så konstigt att gå från 24 lina.. till 10.. o nu hos jimmy typ 6 lina...
Hemma har jag iaf 10/10 Lina och de går la relativt snabbt jämfört med här..
de tar hundra år att få ner någonting men de beror juh oxå ifs på vad de andra sitter på...
Jobbigast e de med filmer. Hos Jimmy tar de ca 2h och xvid får man ner på 40 min...
Hemma får jag ner en dvd på ca 40 min och xvid 15 min.. de e frustrerande som FAN!
men att få upp ratio på mina sidor e juh guld med 10/10 an. jag seedade över 200gig på två dygn vilket jag aldrig kunnat innan haha... men men nog om det
Jag hoppas jag kommer få stadsnät hemma snart :P 100 e juh inte fy skam lixom :D

undra hur många som fattar vad jag pratar om här egentligen......
.


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar; Oj tack så jättemycket! Skitkul med någon som "utvärderar", precis som du säger :P. Ja visst kan du få min msn! [email protected] :)



Pusspuss

2008-11-13 @ 16:51:41
URL: http://blueice.blogg.se/
Postat av: Mats Eriksson

Började fundera på om du gått på myten om sex, drugs o roc ... hiphop, bra att inlägget handlade om bredbandsbredd :). MvhME/Mats

2008-11-16 @ 09:59:09
URL: http://www.metrobloggen.se/matseriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0