Olika

Usch vi vaknade sent idag. jag ställde alarmet och vakna av det, gick upp och rökte och la mig igen för att vila ögonen tills Jimmys larm skulle börja pipa... men ingen av oss reagerade på det så vi försov oss en aning.
Inte så bra med tanke på att vi måste sova tidigt idag för vi ska upp vid 9 imorgon om vi ska hinna med tåget. bajs.

Det snöade här inatt och snön ligger kvar idag.
När jag blev vuxen hatade jag snö men igår kändes de mysigt när det snöade :D
"när jag blev vuxen" när blev jag vuxen?.. usch jag är 24 år men har inte åstakommit mycket i livet.
haha jag kanske börjar få 30års kris haha nu går det bara neråt och snart e jag en skruttig gammal tant med hängtuttar och rynkor överallt :D


jag känner mig så tråkig idag eller för det mesta. jag skulle inte ha något emot att vara 24 i några år till.

Det e juh faktiskt nu saker börjar vända i mitt liv känns det som.
jag mår bättre och kan se vissa saker på ett annat sätt.
Men jag vet att det är en lång väg kvar att försöka få ner paniken så pass mycket att jag kan hatera den precis när jag känner att den kommer.
jag tror aldrig man blir av med panikångest jag tror bara man lär sig hantera den så man kan leva normalt. jag måste försöka bli av med deprissionerna oxå.
det är så kul att må hur bra som helst sen helt plötsligt bara känna en sån meningslöshet att man funderar på att ta sitt liv? och sedan gråta floder hur många nätter i rad som helst?
det konstigaste är att jag oftast inte vet varför jag är ledsen då heller.
det behöver inte vara något speciellt det kan bara komma utan förvarning.
nej det är ingen höjdare kan jag säga, fy fan.

Jag hade en stor attack i morse runt 6. jag trodde aldrig den sulle försvinna den låg väll på 90 kanske och hela kroppen hoppade upp och ner.
Jag mådde så illa och fick kväljningar och halsen täppdes igen titt som tätt.
Tårarna sprutade och jag blev helt svettig på ryggen, under armarna och i pannan.
jag vet inte hur lång tid det tog innan den försvann men det kändes som en evighet.

Men nu är det bättre och det e bara att ta nya tag.

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

*kram!!*

2008-11-21 @ 19:56:56
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: tiger

Som jag sa förut.. + min lärare..

"man är inte vuxen förns man ger sej fan på det och till låter det!" ;)

2008-11-21 @ 20:14:36
URL: http://b0u.blogg.se/
Postat av: adelina

hej! jag älskar din musik.. jag håller själv på med musik men jag sjunger bara refränger åt andra men ändå. vill du vara snäll och lägga ut länk för dina låtar "tårar på min penna" och "tagen under svarta vingar"? gud vad jag älskar dom låtarna men dom är så gamla så man inte hittar dom någonstans, lägg gärna ut länkerna till min blogg.. på "kommentarer".

2008-11-21 @ 20:46:00
URL: http://adelinaadelina.webblogg.se/
Postat av: Emma

kämpa på elin du klarar det :)

2008-11-22 @ 11:20:23
URL: http://http://emmaludvigsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0