uppdatering!

Hejsan!

nu var det ett tag sen jag skrev något. jag har inte riktigt haft tid sen vi kom till örebro, det har varit en del att göra och tiden räcker inte till :P Nu kommer det nog bli ett rätt snurrigt inlägg där jag hoppar mycket men skitsamma :)


iförrgår kom Jenny och alla barnen hit och pysslade och gowsade och lekte.
Jag har saknat allihop så grymt mycket, det känns jätte skönt att vara hemma igen :)
på fredag kommer barnen hit igen, tobbe och jenny ska  ut så då ska Jimmy och jag ta hand om allihop medans dom får en kväll utan alla barn :)


Jag har äntligen fått tummen ur röven och fixat mig en laptop, inte vilken som helst utan en bra laptop oxå med hdmi och grejjer.. jag menar de e juh bättre o skaffa en bra på en gång ist för en skit dator när man tar de på avbetalning,
Jag var och hämtade ut den idag ,så jag e en aning glad :D







Annars har Jimmy och jag ägnat oss åt att kolla gammla skräckfilmer de senaste kvällar som gått bla:
Poltergeist filmerna och alla filmerna om Amityville. 
de softaste var juh att de stod att de var i 3D på en Amityville rulle men vi hade inga glasögon till de så vi fixade egna, as läckra.




Ikväll blir det The Mist. får se om den är bra. trailern såg helt okej ut. men det kanske är en aning för övernaturligt för mig?
vem vet, det visar sig :)





Kommentarer
Postat av: eme

haha vilka najsiga glasögon ny fixade ;)

2008-11-26 @ 23:48:20
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: My

shit vad fin väggmålning du har :D eller är det en tavla..?

2008-11-27 @ 20:31:52
Postat av: Elin

MY: nej :P de e köpt på IKEA typ klistermärken för tapeter eller nått sånt :)

2008-11-27 @ 21:58:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0