Hos Jimmy!

Nu sitter jag hemma hos min baby.
Åkte hemifrån igår runt 19 tiden och Jimmy mötteupp vid götene som vanligt.
hade  2 attacker i bilen på väg från götene till Göteborg men klarade mig på 2 st lugnande.
så var vi inne på Ica i allingsås pch handla men jag var tvungen att gå ut för panikkänslan ville inte gå bort fast jag stannade kvar ett bra tag och försökte  kontrollera det.
Var ganska slut efter så jag somnade i bilen sista biten.

Idag har det varit relativt lugnt hade en attack för en stund sen men lyckades ta bort den rätt snabbt så jag e glad över det :P

Ne nu ska vi väl hitta på något.. jag är uttråkad som fan och seg... ska tjata lite på mim och få han att hitta på något kul :)

Kommentarer
Postat av: Emma

annars kan ni åka till hönö :D och träffa mig och putte , wiie va roligt :D

2008-10-29 @ 11:17:03
URL: http://http://emmaludvigsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0