Saknar er!

Även fast det bara gått några dagar sen jag åkte till Göteborg så saknar jag mina brorsbarn jätte mycket!!!!

Jag vet jag har sagt det förut och jag kommer säga det om och om igen so get used to it :D

Jag saknar Liam som tjatar om sina pokémon kort, hans skratt speciellt när jag kliade mig i ögat och fick vitlöksdressing i det sist jag var hemma hos Tobbe och Jenny.
och då tog tag i närmaste person som då var Liam och skrek -jag fick vitlöksdressing i ögat!!
hur han skrattade då, man smälter när man ser han le. och hur han inte ville att jag skulle åka hem för att den farliga gubben var i trappen hela tiden  <3
 
Jag saknar Marlon och alla hans knäppa ideer han får hela tiden, hans egna lilla sätt att vara på.
hur han biter ihop tänderna när man busar med han och hur han säger -hej Lelin och -"jahman" på ett rastafari sätt. "Jahman" är typ "jag oxå" ... "får jag oxå följa med".
När han e gosig och bara vill sitta och mysa i knät <3

Jag saknar Leon´s skratt och hur han bitts, drar mig i håret och dreglar på mig hela tiden.
saknar när jag säger hej till honom och får världens smile tillbax så hjärtat smälter. <3

Mina brorsbarn är mitt allt här i livet, men ibland känns det så tomt att säga dom orden...
för en del människor säger dom orden till nästan allting... så dom knappt får betydelse längre.
Jag känner aldrig så mycket glädje som när jag får träffa mina brorsbarn eller prata med dom.
Jag känner aldrig att jag har betydelse i livet förutom när jag träffar dom eller pratar med dom.
Det är så svårt att förklara, nog förstort för att kunna förklaras.
Dom 3 pojkarna har bokstavligt talat  faktiskt räddat mitt liv igenom att bara finnas till och hur ska man kunna visa den tacksamhet jag känner att jag får vara en del av deras liv. ?
Igenom att försöka vara världens bästa kompis till dom till dagen jag går bort.

Jag saknar dom så jävla mycket men när jag kommer hem, så får jag träffa dom igen<3
Jag älskar er fasters älsklingspojkar!


                                                          Liam



                                                      Marlon



                                                            Leon

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Dom saknar dig också, tro mig! :D

Du är världens bästa faster, jag är glad att du & ingen annan är Tobbes syster för du är faktiskt världens bästa!!

2008-11-01 @ 00:44:10
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Emma

aw va fint skrivit elin :)

2008-11-01 @ 14:00:49
URL: http://http://emmaludvigsson.blogg.se
Postat av: Eme

Det är sant att folk säger dom orden för mycket, dom blir så utnötta så när man själv säger det när man menar det så känns det precis som du säger, så tomt. Den kärlek man får tillbaks från sina älsklingsbarn e helt underbar <3

2008-11-01 @ 19:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0