Fötter i munnen

Igår var vi ute och grillade Jag, Leon, iida, Alvin, Mikey, vad han nu hette, Fredrik, Johan och fredriks chef.
Det var trevligt men det blev rätt sent så de var en del kallt. Leon somnade innan vi hann gå ut och sen vaknade han när vi var ute. han blev en aning rädd för de var aldeless mörkt och iida stack in huvet i vagnen o prata med han :P han har aldrig träffat iida så larmet gick men han fick komma upp sen tog de inte lång tid förens han sov igen, sötnosen :)
Jag har bilder men dom ligger på mobilen och jag orkar inte lägga in dom på datorn nu.

Imorse halv 6 vakna jag av att jag fick en fot i munnen.. inte utanför utan i... och i samma ögonblick började Leon as skratta.. de kittlade väl :P
Ja de e juh inte varjedag man blir väckt på det sättet haha.
vi har vart vakna sen dess. Leon har dragit runt min damsugare i hela lägenheten och nu roar han sig med att stampa runt på mitt trådlösa tangentbord.

Usch vad trött jag e somnade vid 2 i natt sen vakna Leon vid 3 och jag kunde inte somna om lika snabbt som han så jag var vaken till 5.. så ja 1½ timmas sömn men de e lungt vi  ska till mamma och pappa eller ja farmor och farmar så då kan jag sova lite där medans Leon sover middag ^^

Får väl se vad vi hittar på nu... farmor brukar gå upp vid 9 så jag ringer väl dom då ^^


Kommentarer
Postat av: Janpan

hahaha :D härligt med en fossing i munnen :P

2009-04-26 @ 10:37:09
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: eme

hahaha mums med fot i munnen :d

2009-04-26 @ 16:41:13
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Tinisen

Schysst blogg elin ;)



Har du hört dig för om Festivaln? :D

2009-04-26 @ 21:01:07
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0