Hjärta och själ

Jag fattar inte vad som hänt men helt plötsligt är jag Elin aka snigeln.. snabb... jag har blivit blixen.
Baso och Jag började igår att Jobba på skivan "hjärta och själ" och det går som smort och jag är hel nöjd över första låten :)





Imorrn är det dax för handledarkurs..
Där ska man sitta i 3 timmar och får veta alla saker man redan vet.
Dom sa att de skulle bli billigare att ta körkort men nu måste man tydligen gå en kurs till sa Johan.
de e om typ droger och alkohol och den kostar 900 spänn :S
Ännu en kurs där man redan vet riskerna och att man inte får köra med det i kroppen osv osv...
billigare? jo tjena... allt för att tjäna cash...

men men skitsamma de e juh inte så att dom ljugit förr... hur som helst så kommer jag sattsa på körkortet och musiken nu :)
Jag har vart ifrån musik för länge och det känns otroligt bra att ta upp det igen :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja! fyfan va kul! äntligen mera musik från dig Elin!:D

2009-04-20 @ 15:05:20
URL: http://www.metrobloggen.se/BloggEmma
Postat av: Neijlice

Det är skitkasst med de där kurserna! Gah blir helt sne på dem. Ska också satsa på körkortet nu i år o min mamma som jag ska övningsköra med har gått de kurserna tidigare i år då min lillasyster också börjat med körkortet nu. Trots att hon redan gått kursen, och det samma år så måste hon ändå gå den igen.

Kaan det bero på pengarna mån tro? Så dåligt!

Kul att du jobbar med musiken igen :) Lycka till!

/ Malyn

2009-04-20 @ 15:17:03
URL: http://neijlice.blogg.se/
Postat av: Janpan

wiie bara lääängtar efter ny musik! Elin din musik är rena kärleken <3 !

2009-04-20 @ 19:22:15
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: eme

weeeei, musik <3 Då slipper jag ha abstinens snart då :P

2009-04-20 @ 21:38:32
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Linnea

håller själv på med körkortet och alla i hela sverige måste ju gå det där kurserna^^ Jobbiga pengar, fast jag behövde bara betala 600spänn för den där drog/alkohol kursen. kolla upp det:) Du ska ju inte behöva betala 900:O

2009-04-20 @ 22:45:15
Postat av: Anonym

jippi :) skiva :)

2009-04-22 @ 20:21:29
Postat av: Mats Eriksson

det var inga drogkurser när jag tog körkort!

Men jag fick en ide, jag ska bli Rapp-konsult, nä jag kan ju inte sjunga eller spela men jag kan ju hålla föredrag om det för 7000kr/timmen! Sen får alla ett sött diplom med texten; För att det ska bli rapp ska man rappa och ha musik i bakgrunden, det kan ju vara bra för särsiklt musiker att veta, eller hur!



MvhME/Mats

2009-04-27 @ 10:18:19
URL: http://matseriksson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0