Löv

Fått frågor på msn och nu en i bloggen med om förra inlägget om vad dett e för något:

        

Det e tobak.


Just nu sitter jag hos Jenny och Tobbe. Jag e svin hungrig som vanligt men jag ska få äta snart :D
sen ska jag hem och diska...inte lika roande men det behövs :)
Har tagit hand om barnen åt Tobbe o Jenny så dom kunde städa ordning i lägenheten.
dock fick dom inte så mycket gjort :P
men lampior fick dom upp iaf och jag hjälpte Liam att städa upp i hans rum.

Har haft mindre roliga attacker idag  :(
på väg hit fick jag en riktigt äcklig och var helt yr i huvudet och trodde jag skulle svimma. och sen inne i affären de var kaos och då blev de kaos för mig med.
usch bort med det. vill inte ha skiten längre jag e så trött på den :/

Kommentarer
Postat av: Mats Eriksson

Billigt o bra, röker bara råtobak själv, vem f*n har råd med över 50 spänn dan på vanliga cigg!

110 spänn för ett o 1/2 kilo som räcker betydligt längre än en månad. Billigare last än så kan man ju inte ha!

Fast visst hade man råd så skulle man ju hellre röka prince, eller betala sin egen tvångsvård så man kunde sluta :) ! MvhME/Mats

2009-04-17 @ 05:44:22
URL: http://matseriksson.blogspot.com/
Postat av: Mats Eriksson

.... och det är bara bortskämda överklassare som tycker det är sämre än nån annan tobak, :)! Ett tips är att du inte smaksätter alls, går lika bra det.

Men det går ju lika bra med selleri också kanske, men då får man ju inte i sig nåt nikotin :), vilket är hela vitsen med att röka!





MvhME/Mats

2009-04-17 @ 05:51:00
URL: http://matseriksson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0