Myskväll <3

Liam sov här inatt och det var riktigt mysigt. vi kolla film, åt godis och mådde riktigt bra båda två :) 
jag vaknade innan han, det har aldrig hänt förr så det kändes en aning skumt att inte vakna av att det känns som man har små spindlar som kryper på armen. Han kliar mig alltid med sina små fingrar när han väcker mig. :)
jag vaknade vid 9.30 och Liam 10. så åt vi frukost och nu myser vi framför tvn och Liam pysslar med hemlisen han fick igår ;) hehe .
Jag ska väl sätta igång och städa undan lite här eftersom jag får besök från Hönö snart :)

Igår när jag kom hem hängde lakanen kvar på balkongen efter den där killen ramlat. de gav mig rysningar för det e juh inte direkt en kort bit han ramlat ifrån. usch. men men nog om de, ska släppa de.

Som vanligt e det kanon väder ute :D me looove :D  men först städa sen ska vi två gå ut en stund :)

Kommentarer
Postat av: Janpan

Mysigt att bara mysa :)

2009-04-07 @ 13:49:49
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0