Onda e vad dom är

Idag var barnen, jenny och Lisa här.. lika trevligt som vanligt..
men jag vet att Lisa och Jenny bara e här för att dricka upp mitt kaffe. ;)

I Marlons söta ögon är jag bara en bajskorv. Det har jag varit i någon vecka nu och han säger bara att jag e dum, bajskorv en pung och Blää.
men sen får man pussar och kramar och han säger att han älskar mig.. lite dubbla budskap från den lille pojken hehe han e så söt :)

Leon bara skällde på Lisa idag haha och gick runt som vanligt och "pratade" HELA tiden hehe :)

Liam e världens bästa pojke och storebror. han följde med mig och farmor och handlade mat till mig och på söndag ska han sova över hos mig.. jag och han har hemligheter för hans mamma ;)
hos faster ska det vara speciellt om man sover över... det lilla extra som blir speciellt :)

Dagen idag har varit mycket lyckad i det grymma vår vädret.

 
meeeeen sen måste jag fråga finns det något som är mer ondska än barnbaciller?
NEJ tror fan inte det alltså...
jag blev smittat av brorsbarnen för bara nån månad sen och nu är jag smittad igen av dagis baciller...
jag e förkyld som fan och hostan som tar dö på mig.. de skrovlar i lungorna och hostar upp slem som täpper till luftvägarna..
trevligt nej...
får se om de lilla mollipectet jag har kvar hjälper annars får jag väl ringa o be om nytt.

Kan inte alla dagis sanera alla leksaker och barn varejdag haha så jag slipper bli smittad hela tiden :P

Imorgon kommer iida och Alvin hit. saknar min stjärtis så det ska bli kul :D

ska väl försöka sova snart trotts mitt hatiska tänkande om dagis smittans gigantiska moln....
 

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

hahahaha! xD Jag & Lisa utnyttjar bara dig på kääf!



Du är en dum bajskorv som är blä!!



Du får hälsa Ida från mig! Jag vill också se hennes beeeebis! :)

2009-04-03 @ 01:05:08
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: eme

ja dagisbaciller e fan lika med döden jag blir ALLTID smittad av Patrik o Elin o jag blir rejält sjuk med feber o grejjer.. uuusch!

2009-04-03 @ 02:41:42
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Malin

hej, jag har lyssnat på din musik från och till i flera år , jag undrar om du har någon sida , där dina gamla låtar finns ? som man kan ladda ner :)?

2009-04-03 @ 12:14:18
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)

2009-04-03 @ 14:53:17
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Anonym

hur länge ska man få vänta på din hemsida :/

2009-04-04 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0