Frågor med svar!

jag svarar inte på frågor från anonyma.
jag fick MASSA frågor och gick nedifrån och upp och svarade så långt mina fingrar orkade.
Ni som inte fick svar va med i nästa frågestund.

____________________________________________________________________________________
 
Gabriel!

1.Har du nåra stalkers efter dej?
2.känner människor igen dej på stan?


Svar:

1. Ja det har jag och dom är obehagliga ibland.
2. Det händer ja


____________________________________________________________________________________

 eme the tjatröööv!

1. vilken är din favoriträtt?
2. vilka länder har du varit i?
3. vad tycker du om mig? ^^
4. ska du ha rullator med motor när du blir gammal?
5. Kommer du o hälsar på mig när du fått körkort? ;P
6. Och så... VEEEEEEM är "din lille vän" vavava? (måste ju tjata lite, är ju inte din tjatröv för ingenting ;))


Svar:

1. pasta och pastasås med curry smak


2. Damn nu blir det att räkna haha Sverige ;)
Danmark, Tyskland, Frankrike, Andorra, Spanien, Polen,
Österike, Schweiz, Jugoslavien, Ungern och Tjeckien


3.Du är en tjötröööv ;)

4.japp klart jag ska ha moddad rullator. så ska jag trimma den^^

5. kanske vem vet ^^ om du bjuder på kakor.

6. Min lillevän är... det du. de får nog alla reda på i sommar förhoppningsvis ;)


____________________________________________________________________________________

jasmine!
1.När kommer hemsidan upp igen? =)
2.Några nya låtar på G?


1. så fort jag får tummen ur och lägger ner tid med designen med Baso :P
2. japp låtar e på G jag jobbar förfullt :D


____________________________________________________________________________________


evelina om Frågestund!:

Hej! :)
När kommer din hemsida upp?
Kommer du att ladda upp ALLA dina låtar där?
snälla :)

Svar:
hemsidan kommer upp så fort jag får tummen ur och lägger ner tid med designen med Baso :P
jag har inte alla låtar ens själv :/ men de jag har kan jag nog ta och slänga upp i en zipp fil


____________________________________________________________________________________


Janpan om Frågestund!:

När kommer nya låta? :D abstinens!



Svar:
Jag jobbar för fullt :D
 

____________________________________________________________________________________


Sofie!


Hej
jag undrar om och när de kommer en låt till Leon är helt kär i dina låtar till marlon och liam de är så fina
och man förstår verkligen hur mycket de betyder för dig!
Kramar Sofie


Svar:

En låt till Leon kommer komma, jag vet inte när den kommer för det måste komma av sig själv.


 
____________________________________________________________________________________


Pauline!

Heej :) jag undrar vad du får panik för? asså vad är det som gör dig rädd?
Jag har en kompis som också hade panikångest och han fick panik när han skulle äta,
för han trodde det va farligt. Du behöver inte säga om du tycker det är för personligt.


Svar:

All den infon hittar du under "panikångest" i kategori listan :)


____________________________________________________________________________________


sanna!

när började du rappa & vad va det som fick dig börja med det? :)




Svar:
Jag mådde inte bra och musiken blev mitt intresse runt 1998.



____________________________________________________________________________________ 



E- shorty fan ;)!

1. vad heter dina riktiga syskon? hur många har du som e biologiska?
2. när släpps nån ny låt? jobbar du med musik alls fortfarande?
3.hur var du i skolan?
4. jag har över 110 låtar med dig, vart kan man få tag på riktigt gamla låtar ,typ från 99-02? :)
5. Jag älskar din musik. du e min inspiration. Vad är din inspiration?

Ta hand om dig <3



Svar:
1.Mina syskon heter Thobias, Daniel, Peter, Jan och Annika. alla dom e biologiska syskon.
2.Musik är på G haft ett uppehåll för att jobba med mig själv.
3. Jag var världsbäst när jag var i skolan.. trodde jag iaf ;)
4.ojoj ingen aning jag har inga sånna gamla låtar typ.
5.min inspiration är mitt liv.


____________________________________________________________________________________

Sundström!

Kul att du gör detta igen =) Hmm va ska jag fråga då :/ Jag har några frågor : När började du med rappen?
Hur många spelningar har du gjort ? Kommer det nått nytt material snart ? Kanske ev en skiva ??

Ha de fint =) Kraaaaaaaaaaaaaaaaam



Svar:
allt det vet du juh redan svaren på hehe :P
1.1998 typ
2.vet inte hur många spelningar xxxxx antal.
3. ja de e på g med nytt material.

____________________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att man inte får svar på sina frågor bara för man inte har någon blogg:(

2009-04-19 @ 22:06:28
Postat av: eme

Klart jag bjuder på kakor, du får ett helt paket ;)

2009-04-20 @ 01:18:15
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: julia

jag vill också ha 110 låtar med dig :(

har nog runt 30 elr ngt bara.

2009-04-21 @ 13:21:02
Postat av: Anonym

visste inte att du hade vart i så många länder :) när var du i jugoslvien o tjeckien? vad gjorde du där?

2009-04-22 @ 20:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0