chäz doddles

Kan knappt vänta till lördag haha känns som jag e nykär, min Jimmy kommer juh då <3 så ska vi på "vuxen kalas" hos Liam och sen blir det bio. Lille pojken, sluta växa ;) 
ska ringa Jenny i morgon och se hur läget e med Liam. han va en aning ledsen innan jag åkte och jag tänker på de än, de gör ont när han blir så arg och ledsen :(

Ännu en kväll med panik, jag förstår inte varför heller..  inget har hänt  och allt e lungt?
jag vill inte luska i det heller så de e väl bara att försöka ignorera det  så kanske de släpper nångång.
Ikväll har jag iaf chocklad och ostbågar :D
Jag vill trycka i mig allt nu men aaa panik som sagt. jävla cpkropp låt mig äta mitt efterlängtade godis :D

Kommentarer
Postat av: Terese

Hoppas de blir bättre.

Du skriver en jätte bra blogg och älskar din musik.

2009-02-13 @ 01:43:44
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: sanna

hej. jag måste börja med & säga att jag ÄLSKAR din musik :D lyssnar på dina låtar dagligen. tröttnar aldrig :) jag har en liten fråga..när du får paniken hur är det då? asså skakar du eller faller man i en gråt-attack? har alltid undrat vad exagt det är som händer.. förstår fullständigt om du inte vill svara. kram sanna

2009-02-13 @ 02:16:28
Postat av: KalsongMorsan

Det kanske du ska göra, luska i vad det är..



Det är lugnt med Liam nu, jag fick förklara ca 5 ggr att det var han själv som gjort så här. Men som sagt, det är lugnt med Liam nu! :)

2009-02-13 @ 09:52:35
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Emma

aw jag ska också käka ostbågar , fast frysta då det måste dom vara :P testat det? om inte gör det, fruktansvärt gott !

2009-02-13 @ 14:35:49
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0