gooodis

jag ska egentligen sova nu men jag har panik så de får la bli senare.
har tryckt i mig lugnande så jag hoppas att det ger med sig snart.
2 ggr på en vecka har jag haft attacker så jag slocknat av utmattning, de e inte kul.
Men skamm den som ger sig, jag ska bli av med denna skit men just nu verkar de som att den inte alls vill jobba med mig utan mest jobbar sig emot mig.
det blir nog bättre när jimmy kommer så jag slipper vara ensam på kvällarna och nätterna, de e då paniken för mig e som värst. usch.

idag har la inte hänt så mycket, jag har haft en arg baso i telefonen ;) han va arg på mig haha.
så har det mest blivit att spela xbox , jag har spelat de hela dagen  om jag tänker efter. de e så kul så jag kan inte sluta när jag väl börjar juh.

men  i morgon ska jag  ringa brorsan och följa med till dom 3 bröderna bus och leka av mig lite ^^
ska köpa choklad i morgon med jag är så sugen på godis. helt sjukt sugen på de men har juh fan inget :/
mitt sockerberoende e bra för mig :D måste äta godis och bli tjock :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0