Örebro-GBG-Örebro

Nu var det ett tag sen jag skrev... har helt glömt bort den sen jag åkte till Jimmy.
Det är fullt upp här hela tiden (nästan) Jimmy kom dagen före Liams födelsedag i lördags alltså, då hann vi bara med att skjutsa hem mamma, Lämna Jimmys väska och åka och hämta Liam och Erik så gick vi på bio.
båda barnen var glada och nöjda efteråt så det blev lyckat.
Liam e juh så kort hehe söta barn och vi glömde fixa en sån kudde som man kan sitta på så han satt på sin overall och min och Jimmys jacka så kom han upp och såg.
han e lika lång som Jimmys brorson simon och simon är 3 år. Liam e så söt pygmebarnet :D <3

Jag och Jimmy störde oss på en efterbliven tjej på bion...
Hon skratta när de inte ens var kul och överröstade alla barnen... hon var alltså en vuxen kvinna.. eller ja typ 17/18 år och jag vet vem hon är för hon går på skolan ute hos mamma och pappa.
under hela filmen var hon det enda man hörde, man hörde inte ens vad dom sa på filmen för hon var så högjud.
Men huvudsaken e att barnen hade kul :)

så åkte vi till göteborg på måndagen för Jimmy skulle till läkaren :)

vi har mest spelat guitar hero, fick en gitarr av jimmy så vi har spelat massa :P
tyckte de var skit tråkigt innan men de e rätt okej faktiskt :)


usch jag e så hungrig orkar knappt skriva.. ge mig mat :D
på söndag ska vi iaf åka hem till mig igen. jag saknar brorsbarnen massor :D

Nu ska vi äta Jimmy sitter och väntar

Kommentarer
Postat av: Tiger

Äta Jimmy? är inte det lite elakt ?:P

2009-02-21 @ 13:54:16
URL: http://b0u.blogg.se/
Postat av: Eme

Liam e pygmê som, du, jag o Janpan då ;D Pygmèer is the shit ;D

2009-02-21 @ 19:53:24
URL: http://Emeliestroem.blogg,se
Postat av: janpan

haha pygmégänget ;) jag ska våldgästa dig en vacker dag haha.. läste i emelies blogg att du bodde typ 100 meter bakom svampen så ;)

2009-02-23 @ 13:58:15
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: eme

Svar: aaha, jag såg en massa "höghus" när vi åkte förbi svampen så jag kanske såg ditt hus då :P

2009-02-24 @ 01:33:40
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0