possitivitet

GUD, ge mig sinnesro, att acceptera det jag inte kan förändra.
mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden.


Jag vill det så gärna....

Nu blev det en kväll jag tänker för mycket igen.
Fast på bra grejjer. tex, strategier på hur jag ska försöka komma vidare i livet och hur jag ska bli en ännu bättre människa. Försöka förstå och lämna de mesta delarna bakom mig.
possitivitet e det bästa för min kropp och psyke.
Man måste försöka släppa all negativitet som finns runt omkring och se det possitiva.




Kommentarer
Postat av: Mats Eriksson

Sant det du skriver ...! Men negativa spiraler i synnerhet i tankarna spinner lättare fortare, det positiva kräver stor kraft, ... att vända spiraler är inte lätt! Ta och läs det här, nämner dig där bland några andra: http://matseriksson.blogspot.com/2009/02/att-tvingas-arbeta-till-pension-med.html



MvhME/Mats


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0