010109 Ett nytt år med nya möjligheter

Ett nytt år med nya möjligheter. detta året strävar jag efter att bli mer frisk så jag förhoppningsvis nästa år har kommit till det stället med paniken att jag kan kontrollera den fullt :)
Men vi tar en dag i taget som jag gjort hitills, det blir bäst då :)

Men det är lite ledsamt på ett sätt detta år, Emma kommer flytta till Halmstad om bara några månader.
Min bästavän ska flytta :( det gör ont att tänka på det för jag vill inte att hon ska göra de egentligen :(
men hon vill juh det och så länge hon mår bra så får hon vara hur långt bort hon vill ifrån mig. 40 mil är en ganska kort sträcka egentligen men vi har alltid bott högst 5 minuter ifrån varandra hela livet så det kommer bli en stor förändrig. men absolut ingen förändring i vår vänskap, det vet båda två :)

Den 6e åker jag med henne hem till Örebro. Hon har vart i halmstad över jul och nyår så hon hämtar upp mig i Gbg :)
jag saknar mina vänner och familjen K massor!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Vi saknar dig också! (Tobbe vet jag inte, han är ju så känslokall haha) Men ungarna är helt tokiga :D

2009-01-01 @ 21:20:40
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0