Mår du kasst ?


Mår du kasst ta rådet nu:

Läs inget deprimerande.
Lyssna inte på deprimerande musik. (INK MIN deprimerande musik)
Titta inte på något deprimerande.
Prata och umgås med människor som inte drar ner dig utan lyfter dig.
Allting som kan få dig gråta eller tänka negativt ta det ur ditt liv idag.

Ni förstår hur jag menar :D

Människor som inte känner mig tror att så jag skriver musik så är mitt liv JÄMT.
MEN det är så mycket mer än det. Jag skrattar och är glad och försöker vara fröken positiv :D
Sen har alla motgångar. Även jag men dom har jag redan börjat jobba på för så dåligt som jag mådde innan vill jag aldrig mer må igen :)

Man måste ta tag i problemen så man kan lösa dom så snabbt som möjligt.
bara du kan göra ditt liv bättre. ingen annan. man kan få hjälp och stöd av psykologer osv men arbetet måste man göra själv.
det är ditt liv och ditt val

jag har gjort mitt val, har du gjort ditt? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0