Baby's V8 Kompis

Vad jag saknar att åka denna bil. Mimmi laga den så jag får åka :(
Den e så jävla grym. jag somnar JÄMT när vi åker i den det är riktigt svårt att hålla sig vaken..
... eller ja när vi åker VÄLDIGT LAGLIGT är det svårt att somna haha, den är ett monster :D

      


Mimmis gamla bil
som vi stylade riktigt snyggt. inte sant?
Nissan 200SX . den var riktigt soft tillslut lät den värre än jag vet inte vad haha så trimmad :P 
Jävligt obekväm fast helt klart snygg och en riktig pärla :D e endå glad att Jimmy bytte denna mot audin
        


Kommentarer
Postat av: jasmine

Jag har åkt i nissan med er :D stolt heheh :D

2009-01-15 @ 16:40:03
URL: http://jsmine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0