Bättringsvägen

Fy fan för att vara sjuk, de e så jävla tråkigt. allt jag hade i tankarna i går var att få luft.
slemet i halsen täppte igen luftröret var annan sekund och min kropp hade ingan kraft att hosta till ordentligt.

idag e det bättre, vaknade vid 7 i morse och fick hosta upp slemet som hade mjuknat upp (usch vad äckligt) 
tack vare hostmedicinen och allt the jag knarkade igår. TACK räddaren i nöden!  Vanligtvis funkar bara Mollipect på mig men ingen hade de hemma så det blev Bromhexin ACO. det tog en dag innan den hjälpte ordentligt men den funkar iaf.

haha jag blir nog hög på den .. jag pratade med katten ute på trappen i morse som 1 sekund senare inte satt där.
Helt snurrig i kulan.

Kommentarer
Postat av: jasmine

Tråkigt att vara sjuk! Är själv förkyld så jag hoppas det inte blir värre.. Krya på dig!!

2009-01-25 @ 20:05:01
URL: http://jsmine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0