Pojkflicka

Vi var nyss och hämtade Jimmys mamma och Riber på flygplattsen så på vägen hem satt jag och funderade över något jag hört hela mitt liv, nämligen att jag är en pojk flicka...

Jag har en förmåga att gå emot strömmen..
det har jag nog alltid gjort enda sen jag var liten. men den historien tar vi en annan gång, ingen e nog intresserad av den endå haha...

Jag fattar inte varför allt ska vara så KÖN bajsigt HELA TIDEN.
Det e faktiskt så att jag har mer intresse för cross och bilar än för smink och mode.
Jag ser hellre en krigsfilm än pinar mig igenom en film som tex: sex and the city
Jag kommer alltid lättare överens med killar än med tjejer
Jag hatar allt som har med top model och kassa dokusåper att göra.. skräp


När jag funderade närmare på det så kom jag fram till detta:
Jag är ingen pojkflicka... jag är Elin :)
Jag är mig själv och trivs med att få vara MIG!
duger det då inte för vissa så adjö :D

Kommentarer
Postat av: Baso

Jag gillar tjejgrejer i lagom form

2009-01-04 @ 00:10:45
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: Janpan

Japp du har helt rätt du är en ELIN =)

2009-01-04 @ 00:14:26
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Sörlin

Elinnnnn den där tavlan skulle göra hela mitt år. Hur kan vi lösa det? Jag har [email protected] på msn men du verkar inte vara inne särskilt mycket, du kan väl adda mig igen om du inte har mig? [email protected]



HOLLA!

2009-01-04 @ 04:19:52
URL: http://sorlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Hmm, vet egentligen inte hur allt började men fastrarna o farmorn började typ va as otrevliga mot mig när Patriks föräldrar frågade om jag ville bli gudmor åt han (då var han sju månader nu e han fyra år)

2009-01-04 @ 05:01:27
Postat av: Eme

svar: sen var det mest en massa små grejjer att dom snackade finska när jag var i närheten för dom trodde att jag inte fattade, men min pappa e finsk så jag förstog precis vad dom sa o de var inga trevliga saker. Sen fick ena fastern för sig att hon TRODDE att jag sagt saker om henne så hon tar med sin Mamma hem till mig o bankar på dörren mitt natten och står och skriker som galningar. På Patrik o Elins dop har dom typ bara kollat snett på mig o dom har snackat en massa skit till massa folk osv. Men Patriks mamma säger att dom beter sig som dom gör bara för att de stör dom att barnen tycker om mig. Och dom träffar inte ens barnen... typ bara 4 gånger om året :O så ja.. de e mkt sjukt som hänt me dom där..

2009-01-04 @ 05:05:30
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Eme

svar: o sen att dom snor mina bilder hela tiden har hittat mina bilder på barnen på deras sidor x antal gånger :/

2009-01-04 @ 05:07:37
Postat av: Mats Eriksson

Till Ein: Just be YOU Elin! I'm just ME :), MvhME



Till Baso: Tjejgrejer i all ära, så länge man inte själv som man får "grejerna" så är det väl lugnt :)! Själv gillar jag kvinnor i alla former :) så länge inte "grejerna" ger för mycket PMS och går ut över mig! MvhME/Mats

2009-01-04 @ 10:34:03
URL: http://matseriksson.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag va/är mkt för bilar, ´det har blivit lite mindre nu men jag älskar fortfarande att kolla på bilar m.m Jag har alltid varit "pojkflicka" och tycker att det är synd att en del säger att bilar är mer för killar (jag kan mer om bilar än min kille) =P haha

2009-01-04 @ 12:34:44
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: Eme

svar: Ja precis, det är ju små barn det handlar om, och dom är ju farmor o farfar osv så varför vara avundsjuka :/ Men dom vill hellre ha bråk än att umgås med barnen. Det blir synd om ungarna.. Dom har ju inte gjort något fel så vafan dom borde bete sig som vuxna människor o ialf kunna hålla god min inför barnen men nej det går inte :/

2009-01-04 @ 17:55:08
Postat av: Sörlin

Jag åker till stockholm på tisdag och blir nog internetlös tills nästa vecka. :( Men vi får prata framöver iaf! :D Haha.

2009-01-04 @ 18:19:54
URL: http://sorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0