Time for action

Nu har jag spenderat 3 kvällar hos mina föräldrar..
Tobbe och Jenny och barnen är juh där och jag vill juh träffa barnen juh :)

Marlon och jag badade idag. han ville inte bada själv så det blev "jah man" och jag åkte ner i badkaret och lekte tomte och måla väggen med lödder.
Leon busa mest och gick 4 steg när varken mamma eller pappa var med. knasiga barn sluta växa ^^
Liam lekte med Erik under hela tiden jag var där. han verkligen älskar att leka med Erik. dom e söta :D 

På fredag åker jag till Göteborg men jag kommer hem igen på söndag. Emma ska endå till Fredrik  fre-sön så då kan jag åka med henne :D

Jag vet vad jag borde göra just nu och jag ska dra mig upp och göra det men fastnar här bland alla bloggar och bragokex med chocklad på *mumms*
Jag skulle haft en diskmaskin... jag har en diskmaskin men vill ha en  som plockar ihop disken själv och sen ställer in de i skåpen igen... vad glad jag skulle bli då... FAN vad jag e lat ge mig en bitch slap.

Time for sum action!!!

det e många som läser men knappt inga komentarer aaarrrggghh skriv en kommentar till mig :D

Kommentarer
Postat av: eme

haha lektanten leker tomte i badkaret :D

2009-01-13 @ 22:14:24
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Baso

Och på söndag börjar vi med skivan. Har börjat prodda grejer åt oss nu som kan bli tungt !

2009-01-13 @ 22:48:47
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Janpan

Du är sööööt :D När ska du börja spela in igen? :D nu när du fått ett mixergrejs av Basoboy:D God natt på dig Eliin :D

2009-01-13 @ 23:19:25
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: julia

okej, du är bäst :D

2009-01-14 @ 12:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0