Torsdag

Uach jag blir juh inte av med min jävla förkylning.. jag låter som en man (mer än vanligt) och snoret e helt tjockt och snuskigt och jag hostar så jag inte ens kan andas knappt.... så ja jag inte stod ut längre så jag ringde vårdcentralen och fick utskrivet mollipect... himlen.. redan efter första 10ml så retar de 100 gånger mindre och jag hostar mindre.
då kanske jag kan sova inatt oxå, skönt.
Mollipect är bäst mot hosta helt ärligt, bara att biefekterna e lite coola :P hjärtklappning och ja blir "pigg" av den... kanske för att den innehåller Efedrin :P

Idag hade jag försäljare på besök, jag pallade egentligen inte men jag gav dom en chans för dom var rätt unga typ 20-25 och en aning roliga.
Mitt upp i allt säger den ena killen till mig att han känner igen mig.... okej?
Han tänkte nån halv sekund och nästan skrek ut SHORTY? ja sa jag och skrattade.. han blev en aning till sig och hans jobbarkompis fattade ingenting utan bara skratta han med.
Så blev det mer musik och shorty snack än försäljning där ett tag. 
Han tyckte att jag skulle handla av dom för jag tjänar väl massa pengar på min musik... men saningen är att jag inte tjänar något alls, thats life.. men jag klarar mig likabra utan pengar.
fast de hade juh vart skönt att vara ekonomiskt oberoende.


Nej nu blir det att spela nån omgång sen trycka aphuvet i kudden och sova utan hosta :D

Kommentarer
Postat av: Baso

Vi ska göra musik till veckan ! GOT IT ! BLI FRISK !!!

2009-01-30 @ 00:23:36
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Baso

You better!

2009-01-30 @ 00:28:24
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Janpan

Just det! blir frisk så du kan göra musik till veckan ;) krya på dig :)

2009-01-30 @ 07:14:44
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Mats Eriksson

Bränn bort snoret med en cigg :) (appropå ditt förra blogginlägg), MvhME/Mats

2009-01-30 @ 19:09:02
URL: http://matseriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0