Fråga

eve: hej. har funderat ett tag på en sak så nu tänkte jag fråga :P
Hur länge har du känt din bästa kompis Emma? Hur/var träffades ni första gången? :P


Svar:

Jag och Emma har varit vänner sedan 10 månaders ålder. 
vi började dagis då och vi blev vänner där och har hållt ihop sen dess  :)
så i runda svängar har vi känt varandra i 24 år nu ;)

Det är lite mäktigt och facinerande tycker jag. 
jag menar hur många kan säga att dom känt sin bästavän sen livets första dagar typ? 
och vi har aldrig bråkat heller sådär vi har alltid stått sida vid sida.
jag vet hur hon fungerar och hon vet hur jag fungerar och på så sätt fungerar vi nog rätt bra som vänner ;)





Kommentarer
Postat av: Eme

Det är riktigt häftigt att ni vart kompisar hela livet, faktiskt :D

2009-03-10 @ 10:23:59
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Emma

jag kan stolt säga det :D asså jag och putte då , hihi

2009-03-10 @ 16:50:22
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: sara

Hej! jag vill bara säga att jag älskar dina texter! dom berör verkligen hela vägen rakt in i hjärtat!

jag mår väldigt dåligt, fram och tillbaka till psykiatrin, sos möten och skit! .. har du något bra tips till hur man kan göra när ångesten kommer? och man inte kan sluta gråta?



du är bäst! kram

2010-10-12 @ 23:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0