Min superhjälte

Så nu ligger man i sängen klar för att sova men måste nog släppa lite tankar i bloggen innan.

Jag saknar dig jätte mycket och det är 3 hela veckor kvar innan du kommer hem igen :(
Det är tomt utan dig, en del av mitt hjärta e trasigt när du inte finns i Örebro.
Då kommer tankarna, hur ska de bli när du flyttar? Blir tårögd när jag tänker på det.
Men allting ordnar sig, du är en del av mig och den delen kommer jag aldrig släppa.
Du har varit min bästavän sen barnsben och jag e tacksam över alla dagar tillsammans med dig.
Jag har alltid behövt dig för att klara det dom kallar livet, du var den som stod kvar när resten stack.
Vet inte hur jag ska förklara men jag behöver aldrig förklara för dig du vet hur jag menar.

Jag saknar dig sjukt mycket, kom hem snart gumman så ska vi ut och äta och gå på bio du och jag <3


Tro mig denna helgen ser jag fram emot som fan.
Det har jag gjort hela veckan och imorgon e det fredag :D wiiie :D
så ska jag klippa mig imorrn oxå, äntligen :D

Denna veckan har gått sjukt snabbt, har hjälpt till och packa och grejja i brorsans och Jennys lägenhet.
Jag tycker om att hjälpa till speciellt när de e roliga personer man e med.
Lisa och Jenny hehe ja vad ska man säga, kul har vi iaf flickor :)

Nu måste jag sova. wiiiiiiie fredag imorgon och hela helgen kommer bli så jävla bra  :D

God natt Sverige :D

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Du & Emma kommer aldrig glida ifrån varandra, ni är ju som själsfränder eller något <3

Klart det är jobbigt att veta att det är hundra mil emellan, men ni finns ju alltid för varandra..Det vet ni!



Ja, jag & Lisa är nog de töntigaste töntarna du träffat på..Men jag är en stolt tönt! För om jag var som alla andra, undra vem som skulle vara tönten då?



Vi ses imorgon, nu ska jag sova! & drömma om mask skinnet i Tobbes säng..uff..

2009-03-27 @ 00:42:39
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: eme

vad händer i helgen? :D

2009-03-27 @ 11:51:06
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Angelica

A jo den va rätt tråkig eftersom man sett de flesta bilderna redan, plus att de e ett år sedan de "uppdagades" så de känns lite "gammalt" oxå..

Tycker fallet med försvunna Madeleine är mer intressant, även fast jag tror de e föräldrarna som ligger bakom det hela...

Är riktigt intressant med kriminalogi eller va de heter typ program som "law & order" o sånna program..

Ju värre brott desto mer intressant...

Typ snatteri på konsum eller cykelstöld är kanske sånt man hoppar över o läsa om.. hihi

2009-03-27 @ 12:19:41
URL: http://angelicahallin.blogg.se/
Postat av: janpan

alla skulle behöva en sån vän som du har!



vad är det som händer i helgen ? :D

2009-03-27 @ 17:14:55
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Ja-a men du är alltid en puma. Nyvaken, trött, sminkad & osminkad!



Vid 17 tiden skulle Tobbe bort till något.

2009-03-28 @ 13:32:24
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0