Vojakkala-Fejden + Bror med Familj

Egentligen får jag inte kolla eller läsa deprimerande saker just nu som kan påverka mitt måeende till de värre.
men ibland smyger det nyfinka sig på endå. var inne på http://www.kriminalkanalen.se/ och läste om fallet med han som fick yxslag i huvudet. alltså om Vojakkala-Fejden. Jag fattar INTE hur folk e funtade i skallen. HUR i helvete kan man hålla på som dom gör... man är INTE frisk om man gör som den familjen. alltså måste alla dom vara psykiskt sjuka.
Jag blir så arg på hur svensk polis osv har haterat detta. det finns så mycket dokumenterat om just detta men INGENTING har juh hänt förens nu då.. men så många som skadats pga dom och polisen gör inte sitt arbete!
_________________________________________________________________________

Artiklar och grejjs:

Läs här om 34 åringen som erkänt yxattacken

Mobil film där man inte ser men hör slagen mot huvudet och hur den anfallna jämrar sig i plågor

_________________________________________________________________________


Detta får mig att tänka på min bror och hans familj.
Om den gubben som bor granne med dom.
får folk bete sig precis hur fan dom vill... det verkar juh som det.. va fan finns polisen för då?????!!!! :@
det verkar som hela rättssytemet ENDAST tänker på brottslingarna.. det e dom det e synd om!
men va fan dom som sköter sig och  inte gör en fluga förnär dom skiter dom i tydligen!!!
Jag blir så jävla arg... tänk om Jenny och Tobbe och barnen bott kvar och han gett sig på nån av dom.... ja DÅ hade det säkert hänt nått... men måste en människa skadas innan dom tar tag i det ???!
då e det väl fan bättre att ta tag i det innan den psykiskt sjuka gör illa en annan människa.

Får väl se om Jenny vill ha med mig på måndag hoin vill prata med öbo och jag följer mer än gärna med.. bara att jag måste försöka tänka innan jag pratar om jag blir mer sur när vi är där :) men det ska jag väl klara.
jag brukar oftast prata innan jag tänker när jag blir arg och vill skydda dom jag tycker om men de brukar oftast sluta med hot eller nått och det behöver inte jag nu :)
så nej tänka innan, jag börjar bli bättre på de :)


usch nu har jag massa ångest efter mobil filmen... (ljudet) måste sluta med  sånt när jag inte e stabil.
jag e så intresserad av allt med kriminalietet att göra osv men de kan bli för mycket så de inte e bra för mig.


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Vi såg det på TV, om det var grannfejden eller något annat..Nyheter, insider? Minns inte, men det var helt sjukt! :O Fattar inte heller, han överlevde ju attacken!

Sverige är ett dåligt land att handskas med brottslingar, vi gör inget åt det förrän någon dör eller blir riktigt allvarligt skadad..Fega skitland.

2009-03-14 @ 12:27:50
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0