God morgon

Sitter hemma hos mamma och pappa med massa barn som springer omkring :P
Jenny och Tobbe skulle ut igår så alla deras barn sov här och jag med :)

Ska plugga teori en stund tänkte jag... det behövs. sen ska ja ut och köra lite ^^
Pressar mig rätt hårt för jag måste ha körkortet. ska ringa körskolan på måndag så jag kan fixa risk 1an och risk 2an.
så fick jag juh presentkort på en teorilektion så de e lika bra att utnyttja när det e gratis ^^ kanske ska ta nån körlektion där oxå för o se hur dom tycker jag ligger till sen... de e juh lättare för dom o se om man e redo att köra upp o så än för en själv.
Apan aint got shit on me ;)




Kommentarer
Postat av: Baso

Go get dat monkey business !

2009-05-23 @ 10:37:12
URL: http://www.baso.nu
Postat av: /B

God morgon på dig själv, du!

2009-05-23 @ 11:26:33
Postat av: Baso

haha galning!

2009-05-23 @ 15:18:42
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0