No Sleep

Ne fan jag lyckas inte somna... vilket I-landsproblem det blev ;)

Helgen som vart har vart den bästa på mycket mycket länge..
Helgen spenderades i Karlstad hos cryylv och blev mycket lyckad :)
och tro det eller ej... jag total hindrade mig själv att dra med xboxet och det e det bästa jag gjort :)


vilka filmer är isärklass världens bästa filmer ??
Lord of the rings...
Jag och cryylv hade Lord of the rings maraton...
Han var inte så road haha han kollade mest på hockey resultat titt som tätt, medans jag tjatade att denna scen måste han bara se och pratade igenom vissa scenerna med repliker.
De låter som jag var helt fanatisk och inte knep käft alls.. men de gjorde jag.. jag hade dock vissa svårigheter att höra vad cryylv sa ibland när jag hade "fastnat" i filmen.
Skäms på cryylv som inte hade sett 3an än och nej det är inte samma saker hela tiden :P
man fattar visst filmerna om man bara koncentrerar sig att titta baby ;)





Helgen gick så snabbt förbi att ja inte förstått de ens...
men dagar går juh fort när man har roligt sägs det.
Poofff så var den borta.

tack för en underbar helg.
Vi ses snart igen baby <3

Kommentarer
Postat av: Emma

när är ny låten klar egentligen ? :O

2009-10-19 @ 07:29:08
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: Janpan

härligt :)

2009-10-19 @ 09:40:43
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0