minijul och sjuk

Igår var barnen och Jenny , Tobbe, Erik och pappa här.
vi hade minijulafton hos mig eftersom jag ska åka till Jimmy.
Det var jätte mysigt och barnen blev jätte glada för sina julklappar dom fick :)

Jag orkar knappt skriva.. jag e sjuk...
 efter alla hade åkt igår gick jag och la mig... jag kanske har sovit samanlagt 3 timmar inatt.
jag har mått så jävla illa och vaknat av det HELA tiden och haft så ont och frysit hela natten så jag fick ha 2 täcken på mig.

Men jag spydde aldrig så nu vet du det jenny ifall någon av er blir sjuka kan ni skylla på mig..
jag är inte magsjuk.. jag har feber och är förkyld. annars hade jag väl kräkts inatt?
de smittar juh massa när det precis bryter ut :/ hoppas jag inte smittade nån.

nu ska jag försöka hoppa in i duschen och få något litet i magen :/

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Ungarna är sega, slöa & hostiga idag så det är väl något som går kanske..Hoppas du mår bättre för det är ju inge kul att åka bort till Jimmy & jordbävningar om du är sjuk :)

2008-12-16 @ 12:15:01
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: christer

Stackare...Hoppas du blir bättre snart

2008-12-16 @ 16:29:58
URL: http://csundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0