Shoppat + brutet lillfinger

Idag var vi ut till kungsmässan och skulle försöka hitta nått fint till mig att ha på mig på julafton.
Jag gav Jimmy fria händer att säga vad han tyckte var fint och vad jag skulle prova.
Vi skulle egentligen bara köpt ett Linne eller nått men de slutade med en rosa lila skjorta och nån vit tröjja och ett par skor.
Jag var en aning tveksam över skorna för jag ville bara ha ett par som jag ska ha endast när jag ska vara extra fin....
haha och de e typ normala skor för andra tjejjer i think...
de var ett par vita stövel aktiga och sen ett par svarta med typ klack på.
dom svarta va snyggare men dom vita kan jag ha även fast det inte e fin kläder till. själv tycker jag dom vita ser ut som snowjoggers och är en aning B vad tycker ni?



JAAAA jag kunde gå i dom svarta. kanske inte så länge men tillräckligt för att foten skulle kännas som en knubbad säl. 
jag tänkte fin skor han tänkte all around skor + att det var lite mer min stil fast mer kvinnlig Elin.
men det fick bli dom vita iaf,Jimmy älskar dom vita och är nog mer kär i mig att jag tog dom han tyckte var bäst.
jag har kort på resten men kan ej lägga upp de för allt ligger på telefonen :(



Igår kväll så hände väl inte världens mysigaste grej.
 jag smällde i mitt lillfinger när jag föll i golvet. 
Det ser ut som 7 svåra år, först trodde jag att det var brutet för jag kunde inte röra de.
nu kan jag böjja lite på det men det gör så satans ont så jag funderar på om det inte e  brutet ?

det är så svullet och fyllt med blod så jag kan inte sträcka ut det eller dra ihop de, de ser ut som en prinskorv och under nageln och i hela fingret e det fyllt med blod, typ så nästan fingret e svart på sina ställen.
det gör ont när jag rör och tar i saker med den handen så känns de nästan som att fingret sover och att det sticks i det när de e helt stilla... kan det vara brutet?

(jag kan inget om detta och orkar inte sitta på akuten i 15år för att få reda på att jag bara fått en riktigt hård smäll, så vad tycker ni ska jag åka in till sjukhuset endå eller inte? )
 
så slog jag i svanskotan så jag kan knappt nysa för då gör de så jävla ont.

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

*skrattar ihälj mig* du - i ett par klackskor? xD



Usch & fy, Elin lika bra att åka in med fingret! vafan det kanske är farligt :O

2008-12-22 @ 23:18:28
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: janpan

dom svarta va ju coola :D jag kommer aldrig lära mig att gå i klack ;(

2008-12-22 @ 23:48:22
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Eme

Båda skorna va as snygga :D Jag skulle dock aldrig kunna gå i dom svarta så jag röstar på dom vita ;) :D

2008-12-23 @ 13:03:52
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Tiger

oh my.. ge mej dom svarta O__O lätt snyggaste..!



du borde nog åka in med ditt finger faktikst...

2008-12-23 @ 22:31:06
URL: http://b0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0