Död Amplifix

Hej allihop.
Jag har inget att skriva egentligen men har man lovat att försöka skriva varjedag så har man juh :P
Idag har det inte hänt mycket förutom att Jimmy fick hem sina nya högtalar kablar som var felkopplade så en kanal på hans amplifix dog.
Han blev helt rasande och det är förstårligt. dom borde juh ha kollat så det var rätt innan dom säljer grejjerna så inte andra saker förstörs, hans amplifix är inte så billig heller vill jag lova så han är helt förstörd.
så i morgon ska vi åka till återförsäljar butiken i Falkenberg, så himla mysigt att åka bil med Jimmy jag somnar alltid på något sätt :)  får väl försöka se till att han inte stryper någon i butiken nu när han e så arg, men det löser sig nog vi har pratat lite o så oxå så  han har lugnat ner sig lite :)

snart är det läggdax jag e så trött och mår illa...jag  hoppas på att ett brev har kommit innanför dörren om att jag har tid på USÖ snart, orkar inte gå med detta längre. jag har haft det så här sen Maj ungefär och efter 3 läkarbesök med 3 olika läkare så tror dom att dom har hittat felet. jag hoppas inte det e så men hoppas på det endå och att de kan fixas snabbt.

jag saknar alla där hemma, mest Liam,Marlon och Leon.
jag och Jimmy kommer hem förhoppningsvis den 18e.

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

ungarna saknar dig också <3

2008-11-07 @ 07:25:58
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0