Gammal blogg

Jag har precis suttit och läst Jennys blogg fån 2002 till hon var med barn med Marlon.
det tog mig ca 2 timmar :P men jag fastnade, jag läste juh inte hennes blogg när hon var med barn med Liam.

Det fanns så mycket som man glömt bort haha. pippi såglar och när Liam hade ett 6 pack med ägg som bästakompisar som han hade med överallt haha :D
När jag var nere i skåne på julafton och han ringde videosamtal och grejjer.
Tiden har gått så snabbt juh. nu har brorsan och hon 3 barn helt sjukt vad tiden går snabbt :O  men de e bra för jag fick 3 små homies att busa med :D
Och dom får jag träffa på lördag igen :D GOWS!!!!

klockan e as mycket och jag e skit trött men Jimmy bara måste levla på CoD 5 och jag kan inte sova när han spelar för de låter så mycket och han kan inte sänka för han måste höra vart dom andra är, så jag siter bara och är tråkig.

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

haha knasboll, aja men någongång ska det väl bli gjort :)

varför vill du vara borta så länge? ^^,

2008-11-21 @ 08:36:35
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0