Lördags...

Hello :)

I lördags var de juh som sagt jimmys födelsedag. restaurangen vi hade tänkt gå på var det kö ut enda på gatan så vi gick till en annan och käkade entrecote med pommes as gott :D synd bara att jag har så svårt att äta ute så jag fick inte i mig allt för mycket :/ så vi bestämde oss för att köpa hem entrecote igår och äta det hemma.. så jävla gott var det jimmy är så grym på mat och de var typ första gången jag åt rött kött utan att röra en min ^^

Hur som helst så var vi juh på hon sophie ( selmani ? )  först var det nån annan som sjöng i typ 1½ timme hon var väl okej att lyssna på.. sen vart det paus i typ 20 min sen kom hon som vi skulle se och Jimmy satt som i en helt annan värld.
Det är inte alls min musiksmak.. typ jazz liknande, sing and song writer är hon men vad gör man inte för han lixom :)
jag blev mest rastlös dom sista 10 minutrerna så jag e glad att hon bara spelade i ca 30 min. :P
jag tog massa kort åt jimmy men bilderna blir juh så konstiga när de e så mörkt och så långt bort så alla blev typ kassa, men det gjorde inte så mycket han var supernöjd med sin födelsedag och då e juh allt som det ska :)

Jimmy drack öl den kvällen så hans mamma och Riber fick skjutsa oss till Avenyn.
Jag hade världens panikattack när vi åkte in dit.. jimmy fick nypa mit i armarna och händerna och jag försökte andas ordentligt och sätta på mp3n men inget hjälpte direkt.. det tog 1 timme att komma till avenyn när vi hade ca 15 min kvar att åka började paniken ge med sig.
när vi var framme satt vi kvar en stund i bilen tills hela attacken hade försvunnit.
sen var det relativt lugnt tills vi kom in på restaurangen där de var fullt med folk men det fick gå bra  bestämde jag mig för, vare sig paniken ville det eller inte.
jag tog det bara lungt och försökte tänka på annat sen slapp jag paniken hela kvällen :D
Både jag Jimmy och hans mamma var glad över att jag fixade det så bra som jag gjorde :D

precis efter vi hade åkt hemåt så hade det blivit världens upplopp på Avenyn med hur mycket folk som helst som slogs med varandra och vakter osv osv..
så de var väl ganska tur att vi åkte när vi åkte annars kanske vi hade fått väntat i hundra år för att kunna åk hem.


jag pratade med pojkarna i lördags oxå..
jag ringde och jenny sa att dom  var hos farmor och farfar och gjorde sån där bus eller godis grej.

Egentligen skulle det vara en överaskning att jag beställt en adventskalender som man pysslar ihop själv och sätter paket på men jag sa det till Jenny endå.....
och Jimmy sa att jag var hopplös och vill jämt stoppa skor i min mun när jag inte kan vara tyst :)

hur som helst när dom kom tillbax ringde Liam till mig och berättade att dom fått godis och madariner :)
så frågade han när vi skulle fixa kalendern och ja jag kommer juh inte hem förens efter den 11e så det får juh bli då :)

så pratade jag lite med marlon och han hade minsann oxå fått godis och mandariner av farmor :)
så sa han "Lelin pomhem" och hjärtat smälter!!!!
jag hörde att han fick lite hjälp i bakrunden av liam o co att säga det och jag blir så glad :D 
man saknar juh dom inte mindre diirekt när en sån liten vill att man ska pomma hem och leka :)
men jag e hemma snart igen då följer mimmi med oxå :) 

Kommentarer
Postat av: eme

sophie zelmani bor typ här där jag bor ;D hehe

2008-11-03 @ 21:34:43
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Emma

ojdå :P hehe välkommen till Göteborg elin :D gud va bra att du klarade det så bra som du verkar ha gjort, stolt över dig :)

2008-11-03 @ 21:42:43
URL: http://http://emmaludvigsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0