Hektisk dag?

Hejsan allihop!

Jag och Jimmy har precis kommit innanför dörren typ. Vi har varit i Möndal och hämtat hans nya högtalarstativ.
Vi fick gå upp tidigt idag.. eller ja tidigt för oss, 11. Jimmy skulle till läkaren och han ville ha med mig så det var bara att parlla sig upp och åka med.
Det är alltid lika kul att åka bil med jimmy och hans mamma haha hon e livrädd när jimmy kör, så hon sitter och säger åt han hela tiden att han kör för fort eller att han kör fel osv osv och jag kan inte hålla mig för skratt när dom håller på :P

Jag var skapligt trött när vi kom hem igen på eftermiddagen så jag slockna en stund,  sen vakna jag av Jimmys mobil o då skulle vi hämta högtalarstativen... är fett trött fotfarande och Jimmy e med sliten så det blir nog tidigt idag tror jag :)

Jag längtar till på lördag inte bara för att vi ska på konsert utan för att hjärtat fyller år :)
fast han längtar nog mer till konserten än till att bli 29...:P
vi ska käka innan oxå, Alla här nere vet att jag älskar pasta så Jimmys mamma visste nått ställe där de finns massa pastarätter så jag blev as glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0